דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האיש המשוריין 

מאת    [ 13/12/2005 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 2914 פעמים ]



שמעון פרס , האיש המשוריין שלא ידע לנצח , עזב בפעם השנייה בחייו את תנועת העבודה ואת מפלגתה 'מפלגת העבודה' לטובת מפלגה אחרת, פעם זה היה עקב פטרונו האישי , בן-גוריון , הפעם זה בגלל ראש הממשלה , פטרונו החדש .



שמעון פרס , יו"ר מפלגת העבודה לשעבר , עזב בפעם השנייה בחייו את מפלגת העבודה לטובת מפלגה אחרת , שמעון פרס האיש המשוריין שהיה בתואר הזה לא מעט שנים הפסיד ברוב הבחירות שלו לראשות מפלגת העבודה בצורה צורמת למדי ולא התייחס אליהם ברצינות ,אך ! הפעם זה כנראה הקש ששבר את גב הגמל לפרס והוא החליט לפרוש ממפלגת העבודה מסיבותיו שלו . כשאנחנו רואים זאת כאשר פרס לא משוריין או יו"ר זמני בפועל למפלגת העבודה הוא לא מנצח! וזאת הבעיה הכי גדולה , שמעון פרס עזב את העבודה מאחר ולא רצה עקב הפסד המביך ליו"ר ההסתדרות , עמיר פרץ , לכהן תחתיו כמס' 2 ומשוריין ומצד שני להתמודד ברשימה של העבודה לכנסת דבר רציונאלי אך מבחינתו לא כול כך , שמעון פרס פחד ויכול להיות שזה באמת פחד אמיתי שהוא לא עובר אצל חברי מפלגת העבודה ברשימה לכנסת ובן אדם במעמדו כראש ממשלה לשעבר לא יכול להרשות לעצמו לא להיות בתוך החמישייה הראשונה של העשירייה המצליחה בראשות עמיר פרץ לכנסת וכנראה שהוא ידע שהפסד כזה יגרום לו להישאר בבית ולא לצאת ממנו ובכול הכבוד כנראה שלא היה ריאלי .


שמעון פרס עזב למפלגת קדימה של שרון בצורה עיוורת ואנשים לא מבינים כי הוא פרש מהחיים הפוליטיים , הוא לא יהיה בכנסת , ולכהן כשר השלום בממשלת שרון הבאה במידה ותהיה לא מציאותי דבר וירטואלי שזה בעצם כלום ,הסיבה האמיתית שפרס עבר לשרון היא הבטחה מפורשת שאנשי שרון יפעלו בכול הכוח לקראת סיום הקדנציה של הנשיא קצב להעמיד את שמעון פרס כמועמד אלטרנטיבי מטעם הממשלה של שרון במידה ותהיה והקואליציה ואולי אפילו כנציג סיעות באופוזיציה לנשיאות המדינה לאחר קצב , המועמד שלפי הציפיות יהיה נציג הליכוד הוא ראובן ריבלין , יו"ר הכנסת , ריבלין הפך להיות שנוא נפשו של ראש הממשלה והצפייה היא שהפעם ראש הממשלה יהיה בעד פרס מה שאהוד ברק לא עשה בכהונתו כאשר לא רצה לראות את פרס בנשיאות המדינה ובנוסף שכול אנשי שרון (עומרי ואחרים) עובדים למענו הוא צפוי לקבל את נשיאות המדינה מ-2007 .


שמעון פרס עזב למטרה אחת נשיאות המדינה , שמעון פרס אף פעם לא שכח את ההפסד הצורם לנשיא משה קצב אך הבליג , ההפסד לעמיר פרץ היה הפסד קשה שהוא לא הבליג עליו אך לא לקח אותו קשה ללב כמו שאת ההפסד לקצב שלקח ללב אך לא הוציא זאת החוצה .


המטרה היחידה אצל פרס שהוא רוצה את נשיאות המדינה ולא רוצה שום דבר אחר וזו המטרה שלו הייתה לפני 6 שנים וזו המטרה שלו גם היום ואת האמת , התפקיד מתאים לו .

רועי גולדשלגר - מתמחה בענייני גרמניה , לשעבר,שגריר כנסת צעירה. חבר מפלגת העבודה ונוער העבודה.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב